sunnuntai 19. elokuuta 2012

Hannu tässä moro

Tämä oli jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Mä oon Hannu.
Kun mulla ei oo muutakaan työtä,
niin käyn hakeen kierrätyskeskuksesta tietokoneita
ja hajotan, kokoan ja korjaan niitä.
Tätä konetta tsekatessa huomasin,
että joku Marja lähettää viestejä luullen minua joksikin Merjaksi.
Aattelin että kyllä mä yhdestä Merjasta käyn,
keksin kaikki Sveitsit ja semmoset.
Vähän mä hätkähdin, kun se Marja muuttu Markukseksi,
mutt aattelin että oon mä ennenki homoja nähny.
Mutta nyt mä pistän tän koneen palasiksi.

Hannu

PS.
Mun eukon nimi on muuten Marjukka,
mutta ei se minnekään luostariin ole menny,
tossa se keittiönpöydän ääressä täyttää sanaristikoita,
kun sanoi tietokoneella olemiseen kyllästyneensä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.