maanantai 16. huhtikuuta 2012

Istu nyt tukevasti alas Merja

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Minä olen Marja.
Minulla on sisko Merja.
Merja ei puhu.
Merja kirjoittaa,
toivottavasti vielä tämänkin jälkeen.

Istu nyt Merja tukevasti alas.
Minä odotin kaksi vuotta sitten kaksosia;
toinen kuoli vähän ennen synnytystä,
ja toinen pari minuuttia sen jälkeen.
Se oli ihan hirveää!!!!!
Tädillemme on käynyt aikoinaan samoin;
synnytyssaliin jäi vain kuolleet kaksosvauvat.
Meillä Merja oli ilmeisesti onnea syntyessämme,
kun meistä kolmesta jäi henkiin kaksi.
Meillä saattaa olla suvussa joku tämmöinen vika.
Äiti ja täti eivät tutkituttaneet mitään,
minun ja vauvojen kohdalla tutkittiin,
mutta mitään syytä kuolemille ei löytynyt.
Olen niin pahoillani Merja.

Marja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.