perjantai 27. heinäkuuta 2012

Hiiteen rahat ja rakkaus!

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Minä olen Markus,
entinen Marja.
Minulla on sisko Merja.
Merja ei puhu.

Ensimmäiseksi kuulin, kun Iina heleästi lauloi jotain ponilaulua.
Olin tulossa töistä vähän tavallista aikaisemmin kotiin.
Ajattelin,että Pasi sai monipuolisen avustajan,
joka ilahduttaa vielä lauluillakin.
Sitten ihmettelin, että mistä se laulu oikein kuuluu,
kun ketään ei näkynyt.
Vaatehuoneesta sitten yllätin heidät,
VOI SAATANAN SAATANA!
Minä vain kävelin suoraan puhelimeen,
ja ilmoitin Iinan työsuhteen meillä päättyneeksi.
Ja sitten syöksyin ulos.
Saanko tulla luoksesi muutamaksi yöksi Merja?
Ymmärrätkö, minä en edes tiedä,
että onko Pasilla siellä nyt ketään avustajaa vai ei?
Minä olen niin vihainen, että oikein toivon,
ettei ole itse saanut hankittua uutta avustajaa
tai muuta auttajaa.
Istukoon PASKA siinä pyörätuolissaan vaikka maailman tappiin!

Markus


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.