perjantai 11. toukokuuta 2012

Arvaa mitä mulle tapahtui puistossa..

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Hei, arvaa mitä !!!
Tää on huisin jännää!!
Mä olin yhtenä iltana puistossa Sulon kanssa.
Se yhtäkkiä riuhtaisi itsensä irti ja katosi jonnekin pusikkoon hihnansa kanssa.
Mä kuljin puistossa ympäriinsä ja huutelin Suloa.
Sitten vaan mun edessä seiso todella charmikas iäkkäämpi herra,
joka sanoi:"Neiti kutsui minua.
Minun oli tarkoitus viedä tämä ruusukimppu
ex-vaimolleni syntymäpäiviksi,
mutta miksi viedä se ex-vaimolle,
kun voi ojentaa sen tulevalle vaimolle!"
Luoja, mun polvia heikotti ja
kykenin sanomaan vain kiitos.
Sitten hän kirjoitti pieneen korttiin jotain
ja ojensi sen minulle.
Se oli hänen käyntikorttinsa,
ja hän oli kirjoittanut siihen päivälliskutsun!
Et ikinä arvaa, kuka hän oli!!!
Merja




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.