sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Sopimus baarissa

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Minä olen Markus,
entinen Marja.
Minulla on sisko Merja.
Merja ei puhu.

Tapasin kerran Pasin vaimon baarissa.
Hän oli huuhdellut kurkkuaan jo aika monella gintonicilla.
Hän nojautui minuun itkuisena ja kertoi surullisen tarinansa.
Oli viitisen vuotta valmistellut eroa Pasista,
ja sitten Pasi vammautui hirvionnettomuudessa.
Koki, ettei pystykään nyt pyörätuolissa istuvaa jättämään.
Tajusin tilaisuuteni tulleen.
Kerroin salaa rakastaneeni Pasia vuosikausia,
ja ehdotin, että saisin tilaisuuden yrittää hehkutella häntä.
Sitten teimme sopimuksen;
jos Pasi lämpenee minun suuntaan,
niin minä saan Pasin
ja vaimo vapautuu Pasista!
Totta puhuen tuntui aika uhkarohkealta yritykseltä!!!

Markus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.