sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Merja, minä kerron tämän salaisuuden vain sinulle

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Minä olen Markus,
entinen Marja.
Minulla on sisko Merja.
Merja ei puhu.

Joo, hyvä noin,
mutta kyllä sinun kannattaisi pohtia
asioitasi asiantuntijan kanssa myös silloin,
kun ei ole suurin hätä.
Merja, minä olen vähän pulassa.
Minä oikeasti rakastan Pasia,
mutta joku tuossa Iinassa vetoaa minuun aivan valtavasti.
Minä en enää uskalla olla kaksistaan hänen kanssa,
kun pelkään, etten hallitse itseäni.
Siinä hän suloisesti hyörii Pasin ympärillä,
ja kosketteleekin Pasia häntä kaikessa auttaessaan,
ja minun sydän värisee heitä katsellessa.
Iina on niin valloittava luonnonlapsi.
Onneksi hän ei tajua miten laitani on.

Markus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.