tiistai 5. kesäkuuta 2012

Pikkulikkojen tisuja tiiraileva transu-homo

Tämä on jatkokertomus; aloita vanhimmasta tekstistä!

Minä olen Markus,
entinen Marja.
Minulla on sisko Merja.
Merja on nyt ilkeä.

Ahaa,
tarkoitit siis, että vaikka minä olen ollut se äidin lemmikki rusettipää,
niin sitten olen päätynyt transu-homoksi, joka kuolaa pikkutyttöjen perään.
Kuulepas nyt Merja,
minä olen harkinnut perusteellisesti ja ajan kanssa näitä muutoksiani,
olen tutkaillut asioita asiantuntijoiden kanssa ja vasta sitten tehnyt ratkaisuja.
Ja pieniä ihastumisia sitä nyt tulee ja menee,
en minä aio Iinalle mitään tehdä.
Minä en sentäs ole ryntäillyt hulttiosuhteisiin
ja sitten taas yhtäkkiä tuntemattoman ukkomiehen matkaan maailmalle.

Markus

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.